Profit every 10 minutes!
آی پی رنک


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



با دستكش مخصوص حباب ساز Juggle Bubbles مي توانيد حباب های خود را لمس نموده و در دستان خود بدون اينكه تركيده شوند نگه داريد. لذت سرگرم نمودن كودكان خود را با حباب ساز جاگل بابل رقم بزنيد. سرگرمي بسیار بي نظير و متفاوت با آنچه تا به حال فرزندانتان داشته اند. بدون شک با يک دستگاه حباب ساز جادویی جاگل بابل بهترين و به يادماندني ترين هدیه را به فرزندان خود خواهيد داد.

19,500 تومان


تاریخ : یک شنبه 2 شهريور 1398
بازدید : 780
نویسنده : گرجی

دانلود نرم افزار بکاپ گیری از اطلاعات FBackup v5.1.558

دانلود کده2

در این پست از وب سایت ایرانیان دانلود با معرفی نرم افزار FBackup در خدمت شما هستیم. شما می‌توانید با نرم افزار Fbackup از اطلاعات و مهم و حیاتی خود به راحتی نسخه پشتیبان تهیه کنید. FBackup نرم افزاری قدرتمند و حرفه ای برای تهیه نسخه پشتیبان می باشد که دارای رابط کاربری ساده است و قابلیت تهیه نسخه پشتیبان از اطلاعات به صورت خودکار و در زمان های معین را دارا بوده و به همین دلیل می تواند ابزاری مطمئن برای تهیه نسخه پشتیبان از فایل ها باشد. این نرم افزار از فشرده سازی Backup و قرار دادن رمز عبور پشتیبانی می کند. همچنین به کمک این نرم افزار علاوه بر فشرده سازی اطلاعات می توانید یک کپی دقیق از فایل ها و پوشه ها و ساختار آنها نیز تهیه کنید. این نرم افزار را میتوانید به صورت کاملآ رایگان از وب سایت ایرنیان دانلود دریافت نمایید.


برخی از ویژگی های این نرم افزار:

قابلیت دخیره سازی نسخه پشتیبان در فایل های آرشیو Zip با فشرده سازی استاندارد ZIP64
قابلیت ذخیره نسخه های پشتیبان در دایرکتوری های مختلف بنا به درخواست شما
امکان ذخیره نسخه پشتیبان به صورت خودکار و در زمان معین
پشتیبانی از زبان های مختلف برای رابط کاربری نرم افزار
پلاگین های تهیه نسخه پشتیبان برای تنظیمات خاص
نرم افزار کاربردی برای استفاده های تجاری و شخصی
قابلیت رمزگذاری روی فایل های ZIP نسخه پشتیبان
توانایی آپدیت های خودکار به صورت هفتگی
سازگاری با انواع ویندوزها



:: موضوعات مرتبط: نرم افزار , سیستم عامل , ,
:: برچسب‌ها: بک اپ , بکاپ , تهیه نسخه پشتیبان , دانلود نرم افزار FBackup , نرم افزار backup , نرم افزار backup گیری , نرم افزار FBackup , نرم افزار بک اپ , نرم افزار بکاپ , نرم افزار بکاپ گیری نرم افزار بکاپ گیری از اطلاعات , نرم افزار تهیه نسخه پشتیبان , نرم افزار تهیه نسخه پشتیبان از اطلاعات اندروید , نرم افزار پشتیبان گیری , نرم افزار پشتیبان گیری از اطلاعات , پشتیبان گیری ,
تاریخ : شنبه 1 شهريور 1398
بازدید : 787
نویسنده : گرجی

نرم افزار خاموش و روشن کردن کامپیوتر Intelligent Shutdown 3.2.3

دانلود کده2

نرم افزار Intelligent Shutdown همانطور که از نام آن پیداست به منظور خاموش کردن اتوماتیک رایانه ساخته شده است. این نرم افزار داری حجم کمی بوده ولی دارای قابلیت های جالبی است. شما با استفاده از این نرم افزار قادر خواهید بود تا با مشخص نمودن زمان اقدام به خاموش نمودن رایانه خود به صورت خودکار در زمان مقرر نمایید. همچنین این نرم افزار علاوه بر توانایی خاموش کردن اتوماتیک رایانه دارای مد ها دیگری نظیر Restart, Stand By, Log off است که با انتخاب هر کدام از آنها می توانید عملیات مورد نظر را در زمان تعیین شده بر روی رایانه خود انجام دهید. علاوه بر این قابلیت دیگری نیز در این نرم افزار قرار گرفته که برای اجرای خودکار برنامه ها می باشد در واقع شما می توانید برنامه ای را مانند مدیا پلیر را وارد نرم افزار کنید و سپس تاریخ و زمانی را برای اجرای آن در نظر بگیرید خواهید دید که نرم افزار به صورت خودکار در زمان تعیین شده اقدام به اجرای برنامه مدیاپلیر می نماید. در این نرم افزار امکانات دیگری مانند نمایشگر کارکرد سی پی یو ، نمایشگر سرعت شبکه و … قرار گرفته که می توانید از هر کدام از آنها استفاده نمایید. Intelligent Shutdown با خاموش نمودن و یا در حالت آماده به کار نگه داشتن کامپیوتر در شرایط خاص مثل افزایش فشار به روی پردازنده (CPU)، افزایش دسترسی به شبکه، اجرای شدن یک برنامه یا فرایند معین، مشخص نمودن دوره های زمانی و … بر فعالیت های سیستم نظارت می کند. بنابراین کامپیوترتان به جای بیهوده روشن بودن تا روز بعد، خاموش خواهد شد که این امر باعث صرفه جویی در هزینه، محافظت از سخت افزار و افزایش طول عمر سیستم می شود.
 



:: موضوعات مرتبط: نرم افزار , سیستم عامل , ,
:: برچسب‌ها: دانلود , دانلود اپلیکیشن , دانلود برنامه , دانلود نرم افزار , دانلود نرم افزار Intelligent Shutdown 3 , 2 , 3 , دانلود نرم افزار Intelligent Shutdown 3 , 2 , 3 برای کامپیوتر , دانلود نرم افزار برای برنامه ریزی خاموش کردن کامپیوتر , دانلود نرم افزار برای روشن کردن اتومات کامپیوتر , دانلود نرم افزار برای زمان بندی دانلود شبانه , دانلود نرم افزار خاموش کردن pc , دانلود نرم افزار خاموش کردن خودکار کامپیوتر , دانلود نرم افزار رایگان برای زمان بندی سیستم ,
تاریخ : جمعه 31 مرداد 1398
بازدید : 960
نویسنده : گرجی

دانلود فایل ISO لینوکس آبونتو



برای کاربرانی که به کار با ویندوز عادت کرده اند حتی اسم لینوکس هم ترسناک است. چون اکثر ما تصوری سیاه و تاریک از لینوکس داریم و فکر میکنیم لینوکس فقط برای کاربران خیلی حرفه ای و یا سرورهای شبکه کارایی دارد.

 

شاید تا چند سال پیش این تصور درست بود. اما نسخه های جدید لینوکس بسیار تفاوت کرده اند. مخصوصا محیط ظاهری برخی از آنها آنقدر شبیه به ویندوز شده که در نگاه اول ممکن است کاربران را به اشتباه بیندازد. امروزه ده ها نسخه مختلف لینوکس در دسترس کاربران است که هرکدام ظاهر و امکانات مخصوص به خود را دارند.

 

یکی از ساده ترین نسخه های لینوکس مخصوصا برای کاربران جدید، نسخه اوبونتو (Ubuntu) است. لینوکس اوبونتو در واقع نسخه ای بهینه شده از لینوکس Debian است که بیشتر بر روی ظاهر و قابلیت های دسکتاپ آن کار شده است تا برای کاربران جدید مطلوب تر باشد.

 

نسخه جدید لینوکس اوبونتو، با مجموعه ای از نرم افزارهای کاربردی ارائه شده است. نرم افزارهایی برای مرور اینترنتj، پخش فیلم و موسیقی، ویرایش عکس، و بسیاری از نرم افزارهای دیگر به صورت پیش فرض در آن قرار دارند تا به محض نصب و بدون نیاز به هیچ برنامه جانبی بتوانید اکثر کارهای مورد نیاز خود را با آن انجام دهید.



:: موضوعات مرتبط: نرم افزار , سیستم عامل , گوناگون , ,
تاریخ : پنج شنبه 30 مرداد 1398
بازدید : 1069
نویسنده : گرجی

یک پارچه سازی فضای دیسک

یکی از قطعاتی که در سرعت رایانه شما سهمیه بسزایی دارد هارد دیسک شما میباشد که تمامی اطلاعات شما در آن ذخیره شده و تمامی نرم افزارهایی که شما اجرا میکنید اطلاعات آن از هارد دیسک خوانده میشود و پس از پردازش دوباره بر روی هارد دیسک ذخیره میشود که هر چقدر سرعت هارد دیسک شما بالاتر باشد سیستم شما کارایی بیشتری دارد. در هنگام خریداری هارد دیسک به پارتیشن بندی های مختلفی تقسیم شده که هر قسمت ویژه ی اطلاعات خاصی میباشد. معمولا هرگاه برنامه ای نصب میکنید یا فایلی را حذف می کنید. Defrag یعنی یکپارچه سازی هارد.هدف ازدیفرگ کردن رایانه سازمان دهی فضاهای اشغال شده است.هرتغییری که شما روی هارد خود اعمال می کنید (برنامه می ریزید- برنامه پاک می کنید و…) باعث اختلافی میان طبقات مختلف هارد شده وهمین طور باعث کاهش سرعت رایانه می گردد. DefragExpress نرم افزار بزرگ و قدرتمندی است که به شما امکان Defrag هارد دیسکتان را با سرعت و بازدهی بالا می دهد .این نرم افزار چون از قدرت و سرعت بالایی در هنگام دیفراگ کردن سیستم شما ندارد شما میتوانید از نرم افزارهای کمکی در این رابطه استفاده نمایید. پس شما میتوانید برای افزایش سرعت رایانه خود حداقل در ماه یک دفعه این عمل را انجام دهید شما میتوانید در مواقع بیکاری سیستم،هنگام شروع شدن ویندوز و یا خاموش کردن رایانه بصورت اتوماتیک برای اجرای نرم افزار آن را تنظیم کنید.

دانلود کده2

برای دانلود به ادامه ی مطلب بروید



:: موضوعات مرتبط: نرم افزار , سیستم عامل , ,
:: برچسب‌ها: دانلود , دانلود اپلیکیشن , دانلود برنامه , دانلود بهترین نرم افزار یکپارچه سازی فضای هارد دیسک , دانلود نرم افزار , دانلود نرم افزار DefragExpress v1 , 46 , دانلود نرم افزار DefragExpress v1 , 46 برای کامپیوتر , دانلود نرم افزار یکپارچه سازی فضای هارد دیسک , نرم افزار , نرم افزار DefragExpress v1 , 46 , نرم افزار یکپارچه سازی فضای هارد دیسک ,
تاریخ : شنبه 25 مرداد 1398
بازدید : 1018
نویسنده : گرجی

دانلود برنامه ی نصب ویندوز با استفاده از فلش

چگونه با استفاده از فلش یک ویندوز را نصب نمائیم؟

دانلود کذه2

در این پست از سایت دانلود کده شما را با نرم افزاری آشنا می کنیم که با استفاده از آن

می توانید فلش مموری خودرا به یک disk bootable تبیل نمائید

و از روی فلش مموری خود ویندوزرا صب می نمائید

این نرم افزار را می توانید ا هماکنون از وب سایت دانلود کده2 دریافت نمائید

 



:: موضوعات مرتبط: نرم افزار , سیستم عامل , ,
:: برچسب‌ها: دانلود کده2 , نرم فزار , نرم افزار جدید , دانلود نرم افزار جدید , انلود نرم افزار خارجی , دانلود نرم افزار خارحی , نرم افزار خارجی , نصب ویندوز از طریق فلش ,
تاریخ : دو شنبه 9 تير 1388
بازدید : 796
نویسنده :

 

 

سیستم قابل اجرا:اندروید2.2 به بالا

منتشر کننده:دانلود کده

دانلود نرم افزار ایجاد تماس و ارسال پیامک و فایل از طریق وای فای / کاملا رایگان و بدون سیم کات

برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید...



:: موضوعات مرتبط: نرم افزار , سیستم عامل , ,
تاریخ : جمعه 6 تير 1388
بازدید : 966
نویسنده : گرجی

ویرایش عکس در اندروید

Photo Editor by Aviary v3.4.2 نرم افزار ویرایش آسان عکس Photo Editor by Aviary v3.4.2 – اندروید



:: موضوعات مرتبط: نرم افزار , سیستم عامل , ,
تاریخ : جمعه 6 تير 1393
بازدید : 945
نویسنده : گرجی
تاریخ : جمعه 23 خرداد 1388
بازدید : 1518
نویسنده : گرجی

سرانجام نسخه نهایی روایت جدید شرکت مایکروسافت با نام ویندوز ۸٫۱ عرضه شد! این نسخه که با بهبودهای موثری در عملکرد کلی ویندوز و رابط کاربری همراه است، قابلیت های چشمگیری را نیز برای کاربران ویندوز ۸ به همراه دارد. در این نسخه، بهبودهای بسیاری برای کاربران موس و کیبردی ویندوز و کسانی که بیشتر از محیط دسکتاپ برای انجام کارهای خود استفاده می کنند صورت گرفته است. بزرگترین تغییر در نسخه ۸٫۱ مربوط به بازگشت نیمه کامل دکمه ی Start ونیدوز و منوهای مربوط به آن با همان حال و هوای قدیمی است. ویندوز ۸ همواره قوی تر، ایمن تر، پرسرعت تر و دارای عملکرد بهتر مموری نسبت به ویندوز ۷ را دارا بوده است اما باید توجه داشت که حرکت مایکروسافت به محیطی مبنی بر فضای لمسی، ضررهایی را در جذب کاربران قدیمی خود که با محیط دسکتاپ فعالیت می کردند را ایجاد کرده است. شاید بتوان گفت ویندوز ۸٫۱ بیشترین تمرکز خود را در جذب این کاربران داشته و بهبودهای مناسبی را برای کاربران مدرنیزه خود نیز انجام داده است.

| دانلود ویندوز ۸.۱ ، آپدیت شده ماه Jun 2014 |

 

Windows 8.1 AIO دانلود ویندوز 8.1 به همراه جدیدترین آپدیت ها   Windows 8.1 AIO x86/x64 Jun 2014



:: موضوعات مرتبط: نرم افزار , سیستم عامل , ,
:: برچسب‌ها: download windows 8 , 1 free update , آخرین آپدیت ویندوز 8 , 1 , آموزش فعال سازی Windows 8 , 1 , آموزش کامل اکتیو کردن Windows 8 , 1 , آپدیت ویندوز 8 , 1 , بهترین نسخه ویندوز 8 , 1 , جدیدترین ویندوز 8 , 1 , دانلود activator برای Windows 8 , 1 , دانلود Windows 8 , 1 , دانلود windows 8 , 1 enterprise , دانلود آخرین نسخه ویندوز 8 , 1 , دانلود آپدیت ویندوز 8 , 1 , دانلود از سرور داخل ایران Windows 8 , 1 , دانلود اکتیویتور برای ویندوز 8 , 1 , دانلود بروزرسانی ویندوز 8 , 1 , دانلود بهترین نسخه ویندوز 8 , 1 , دانلود جدیدترین نسخه ویندوز 8 , 1 , دانلود رایگان نسخه 64بیتی Windows 8 , 1 , دانلود لینک مستقیم Windows 8 , 1 , دانلود مستقیم جدیدترین نسخه Windows 8 , 1 , دانلود مستقیم ویندوز 8 , 1 , دانلود نسخه Pro ویندوز 8 , 1 , دانلود نسخه نهایی Windows 8 , 1 , دانلود ویندوز 8 , 1 , دانلود ویندوز 8 , 1 آپدیت 93 , دانلود ویندوز 8 , 1 آپدیت jun 2014 , دانلود ویندوز 8 , 1 اورجینال , دانلود ویندوز 8 , 1 با آخرین آپدیت , دانلود ویندوز 8 , 1 نسخه نهایی , دانلود کرک سالم Windows 8 , 1 , دانلود کرک ویندوز 8 , 1 , فعال سازی Windows 8 , 1 , فعال سازی کامل ویندوز 8 , 1 , ویندوز 8 , 1 نسخه نهایی ,
تاریخ : سه شنبه 23 ارديبهشت 1398
بازدید : 2124
نویسنده : گرجی

یکی از بهترین فعال ساز های ویندوز و مجموعه آفیس برنامه KMSpico است که مشکل خیلی از کاربرانی که داخل ایران از سیستم عامل ویندوز و مجموعه آفیس استفاده می کنند را حل می کند. با این فعال ساز حرفه ای می توانید ویندوز ۸، ویندوز ۸.۱ و آفیس ۲۰۱۳ را فعال کنید و البته لازم به ذکر است که این برنامه کارآمد به جز تمام ورژن های ویندوز ۸ ویندوز ویستا و ویندوز ۷ و مجموعه آفیس ۲۰۱۰ و ۲۰۱۳ را هم کرک می کند.برای راحتی کاربر رابط کاربری آسان و راحتی دارد که کاربر لازم نیست کار خاصی انجام دهد. دانلود کده امیدوار است این برنامه برای شما کاربران گرامی مفید واقع شود.

 

KMSpico v9.0.2 فعال سازی کامل ویندوز و آفیس خود با KMSpico v9.2.3



:: موضوعات مرتبط: نرم افزار , سیستم عامل , ,
:: برچسب‌ها: آموزش فعال سازی با KMSpico v9 , 2 , 3 , دانلود KMSpico v9 , 2 , 3 , دانلود از سرور داخل ایران KMSpico v9 , 2 , 3 , دانلود رایگان فعال سازی ویندوز 8 , دانلود رایگان نرم افزار برای اکتیو کردن ویندوز 7 , دانلود لینک مستقیم KMSpico v9 , 2 , 3 , دانلود مستقیم KMSpico v9 , 2 , 3 , دانلود مستقیم آخرین نسخه نرم افزار KMSPico , دانلود مستقیم اکتیویتور ویندوز 8 , 1 , دانلود مستقیم نرم افزار فعال سازی آفیس 2013 , دانلود نرم افزار Activator برای ویندوز 8 , 1 , دانلود نرم افزار اکتیو کردن آفیس 2013 , دانلود نرم افزار فعال سازی ویندوز 8 , 1 , دانلود نرم افزار قانونی کردن ویندوز 7 , دانلود نسخه 2014 نرم افزار KMSPico , نرم افزار فعال ساز ویندوز ,
تاریخ : سه شنبه 23 ارديبهشت 1393
بازدید : 1863
نویسنده : گرجی

این نرم افزار رایگانی برای ویراش کد اصلی Source Code برنامه ها و جایگزینی مناسب برای Notepad ویندوز است. این نرم افزار ، زبان های برنامه نویسی متعددی را پشتیبانی می نماید. امکانات این برنامه عبارت از مشخص نمودن Syntax ها ، تفکیک و قالب بندی کدها ، تکمیل خودکار کدها ، ویرایش همزمان چند فایل ، Drag & Drop متون ، قابلیت جستجوی کامل و … می باشد. همچنین این برنامه قابلیت ضبط و اجرای ماکروها را نیز دارا می باشد.

 

Notepad%2b%2b6.6 ویرایشگر متن حرفه ای Notepad ++ 6.6

 

 

 



:: موضوعات مرتبط: نرم افزار , سیستم عامل , ,
:: برچسب‌ها: Notepad ++ 6 , , , Notepad++ , آخرین ورژن Notepad ++ , برنامه Notepad ++ 6 , 6 , برنامه Notepad++ , برنامه نویسی , دانلود Notepad ++ 6 , 6 , دانلود Notepad++ , دانلود آخرین نسخه Notepad ++ 6 , 6 , دانلود برنامه Notepad++ , دانلود نرم افزار Notepad ++ 6 , 6 , دانلود نرم افزار Notepad++ , نرم افزار Notepad ++ 6 , 6 , نرم افزار Notepad++ , ورژن جدید Notepad++ ,
تاریخ : سه شنبه 23 ارديبهشت 1393
بازدید : 1595
نویسنده : گرجی

افرادی بسیاری را می بینیم که از اینکه کارهای روزانه خود و یا قرار ملاقات ها و بطور کلی امور خود را بیاد نمی آورند ابراز نارضایتی می کنند. این افراد همواره بدنبال راه حلی برای  مشکل خود می گردند تا این اشتباهات را به حداقل برسانند و بتوانند بطور مرتب به امور خود رسیدگی کنند. این مسئله اصلا دور از انتظار نیست که شما هم به چنین مشکلاتی برخورد کرده باشید و بطور قطع برای شما نیز تاکنون این واقعه رخ داده است. حال آنکه برای یادآوری کارهای روزانه راه حال های بسیاری ارائه شده است. بطور مثال در نسخه های اخیر سیستم عامل ویندوز ، گدجت کاربردی به نام Sticky Notes به دسکتاپ افزوده شد که محیطی ساده در اختیار شما قرار می دهد و می توانید یادداشت های خود را در آن بنویسید و آن را در گوشه ای از دسکتاپ خود قرار دهید. با این وجود این ابزار چندان کامل نیست و می توان امکانات بسیار بیشتر و کامل تری را برای آن در نظر گرفت. Efficient Notes نام نرم افزاری است که امروز قصد معرفی آن را داریم. این نرم افزار را می توان نمونه فوق پیشرفته همان Sticky Notes ساده ویندوز دانست. تنها کاری که باید انجام دهید ، نوشتن یادداشت های خود درون نرم افزار است که در این زمینه ، نرم افزار محیطی مشابه به نرم افزار معروف Microsoft Word در اختیار شما قرار می دهد. می توانید لینک ، عکس ، شکلک های دیجیتال و هر آنچه نیاز است تا کارهای شما را به یادتان به بیاورد اضافه نمایید. 

 

efficient sticky notes 3.70.360 نوشتن یادداشت و برنامه روزانه Efficient Sticky Notes 3.70.360



:: موضوعات مرتبط: نرم افزار , سیستم عامل , ,
تاریخ : جمعه 12 ارديبهشت 1393
بازدید : 1776
نویسنده : گرجی

VMware Workstation نام نرم افزاری مشهور در زمینه ساخت هارد دیسک های مجازی و سیستم عامل های مجازی می باشد. به کمک این برنامه و محیط موجود در آن کاربر قادر به نصل هر نوع سیستم عاملی در آن می باشد. همچنین شما قادر خواهید بود تا با این نرم افزار علاوه بر استفاده همزمان از چند سیستم عامل از ویژگی مدیریت وظایف موجود در برنامه نیز برای سوئیچ نمودن مابین سیستم عامل های موجود در محیط مجازی استفاده نمود. استفاده از چنین محیط های مجازی دارای استفاده های مفید و فراوانی می باشد ، به عنوان مثال کاربری قصد دارد تا نرم افزاری را که به آن از نظر آلوده بودن به ویروس مشکوک است را استفاده نماید. چنین محیط مجازی برای این کار بسیار مناسب اند زیرا هیچ ارتبطی میان هارد اصلی سیستم و محیط مجازی نیست.

 

VMware Workstation اجرای چندین سیستم عامل با VMware Workstation v10.0.2



:: موضوعات مرتبط: نرم افزار , سیستم عامل , ,
:: برچسب‌ها: آموزش نرم افزار VMware Workstation , اجرای سیستم عامل مجازی , اجرای چندین سیستم عامل , دانلود برنامه VMware Workstation با کرک , دانلود جدیدترین ورژن نرم افزار vmware , دانلود رایگان وی ام ویر با پشتیبانی از windows 8 , دانلود مستقیم نرم افزار وی ام ویر , دانلود نرم افزار VMware Workstation v10 , دانلود نرم افزار VMware Workstation نسخه 2014 , دانلود نرم افزار vmware با پشتیبانی ویندوز 8 , دانلود نرم افزار اجرای مکینتاش بر روی ویندوز , دانلود نرم افزار سیستم عامل مجازی , دانلود نرم افزار مجازی ساز ویندوز , دانلود نرم افزار مجازی سازی ویندوز , دانلود نسخه جدید VMware Workstation , دانلود کرک VMware Workstation , نصب مجازی ویندوز ,
تاریخ : سه شنبه 26 فروردين 1393
بازدید : 1660
نویسنده : گرجی
تاریخ : سه شنبه 26 فروردين 1393
بازدید : 1858
نویسنده : گرجی

دانلود نرم افزار نمایش اطلاعات سخت افزاری سیستم

HWiNFO 4.3

 

 

 

 

در سایت دانلود کده نرم افزارها و مقالات مختلفی در مورد شناسایی مشخصات سخت افزاری کامپیوتر وجود دارد. که با کمک آنها میتوانید اطلاعات دقیقی در مورد سخت افزارها و قطعات داخلی کیس یا لپتاپ خود به دست بیاورید.

 

اما در این مطلب قصد داریم نرم افزاری را به شما معرفی کنیم که شما را از هر برنامه دیگری بی نیاز میکند. نرم افزاری بسیار کم حجم با قابلیت های بسیار زیاد.

 

نرم افزار HWiNFO (مخفف HardWare Info) قادر است مشخصات دقیق سخت افزار کامپیوتر شما را با جزئیات کامل نمایش دهد.



:: موضوعات مرتبط: نرم افزار , سیستم عامل , ,
:: برچسب‌ها: نرم افزار نمایش اطلاعات سخت افزاری سیستم، دانلود نرم افزار، دانلود نرم افزار مشاهده مشخصات داخلی سیستم، دانلود نرم افزار نمایش مشخصات سخت افزار کامپیوتر، نرم افزار فهمیدن مشخصات کامپیوتر، دانلود نرم افزار نمایش اطلاعات سیستم، نرم افزار مشاهده مشخصات سیستم، دانلود نرم افزار اطلاعات سخت افزار کامپیوتر، نرم افزار نشان دادن مشخصات لپ تاپ، مشاهده مشخصات سخت افزاری کامپیوتر، دانلود HWiNFO، ,
تاریخ : سه شنبه 26 فروردين 1393
بازدید : 1630
نویسنده : گرجی

سرانجام نسخه نهایی روایت جدید شرکت مایکروسافت با نام ویندوز ۸٫۱ عرضه شد! این نسخه که با بهبودهای موثری در عملکرد کلی ویندوز و رابط کاربری همراه است، قابلیت های چشمگیری را نیز برای کاربران ویندوز ۸ به همراه دارد. در این نسخه، بهبودهای بسیاری برای کاربران موس و کیبردی ویندوز و کسانی که بیشتر از محیط دسکتاپ برای انجام کارهای خود استفاده می کنند صورت گرفته است. بزرگترین تغییر در نسخه ۸٫۱ مربوط به بازگشت نیمه کامل دکمه ی Start ونیدوز و منوهای مربوط به آن با همان حال و هوای قدیمی است. ویندوز ۸ همواره قوی تر، ایمن تر، پرسرعت تر و دارای عملکرد بهتر مموری نسبت به ویندوز ۷ را دارا بوده است اما باید توجه داشت که حرکت مایکروسافت به محیطی مبنی بر فضای لمسی، ضررهایی را در جذب کاربران قدیمی خود که با محیط دسکتاپ فعالیت می کردند را ایجاد کرده است. شاید بتوان گفت ویندوز ۸٫۱ بیشترین تمرکز خود را در جذب این کاربران داشته و بهبودهای مناسبی را برای کاربران مدرنیزه خود نیز انجام داده است.

|نسخه نهایی ویندوز ۸.۱ به همراه فعال ساز رسمی ویندوز، آپدیت فوریه ۲۰۱۴|

 

Windows 8.1 cover دانلود نسخه نهایی ویندوز ۸٫۱ – Microsoft Windows 8.1 AIO 7in1 x86/x64 Feb 2014



:: موضوعات مرتبط: نرم افزار , سیستم عامل , ,
:: برچسب‌ها: آموزش فعال سازی Windows 8 , 1, آموزش کامل اکتیو کردن Windows 8 , 1, دانلود activator برای Windows 8 , 1, دانلود Windows 8 , 1, دانلود از سرور داخل ایران Windows 8 , 1, دانلود اکتیویتور برای ویندوز 8 , 1, دانلود رایگان Windows 8 , 1 February 2014 x64 x86, دانلود رایگان نسخه 64بیتی Windows 8 , 1, دانلود رایگان نسخه February 2014 ویندوز Windows 8 , 1, دانلود لینک مستقیم Windows 8 , 1, دانلود مستقیم جدیدترین نسخه Windows 8 , 1, دانلود نسخه نهایی Windows 8 , 1, دانلود نسخه نهایی ویندوز 8 , 1 آپدیت بهمن ماه, دانلود کرک سالم Windows 8 , 1, فعال سازی Windows 8 , 1, فعال سازی کامل ویندوز 8 , 1 ,
تاریخ : سه شنبه 26 فروردين 1393
بازدید : 1540
نویسنده : گرجی

ویندوز ۷ یکی از کاملترین ویندوزهای ارائه شده توسط شرکت عظیم مایکروسافت است که برخی از کاربران آن را نسخه ی کامل شده ی ویندوز ویستا می دانند .یکی از بهترین نگارشهای این ویندوز نسخه Ultimate می باشد که کاربران زیادی از این نسخه استفاده می کنند . سایت دانلود ها این ویندوز را به همران آخرین آپدیت آماده دانلود کرده است در این نسخه تمامی Hotfix های ویندوز تا تاریخ May14-2013، اینترنت اکسپلورر ۱۰ (IE 10)، درایورهای مربوط به USB3، درایورهای مربوط به کارت های شبکه، درایورهای تمامی وایرلس ها، اضافه شدن کلید نصب به طور خودکار برای فعال سازی ویندوز به صورت پیش فرض گنجانده شده است. این ویندوز به صورت کاملا اورجینال آماده شده است.

| دانلود نسخه ۳۲ و ۶۴ بیتی ویندوز سون ، آپدیت شده January 2014 |

Windows 7 Ultimate دانلود ویندوز سون به همراه آخرین آپدیت Windows 7 Ultimate SP1 x86/x64 January 2014



:: موضوعات مرتبط: نرم افزار , سیستم عامل , ,
:: برچسب‌ها: دانلود IE 10 همراه با ویندوز 7, دانلود آخرین نسخه ویندوز 7, دانلود نسخه winodws ultimate ویندوز 7, دانلود نسخه آپديت ويندوز ويندوز, دانلود نسخه کرک شده ویندوز 7, دانلود ويندوز سون آپديت, دانلود ویندوز 7, دانلود ویندوز 7 آپدیت 2014, دانلود ویندوز 7 نسخه سال 1392, دانلود ویندوز سون آپدیت 2014, دانلود ویندوز سون با جدیدترین آپدیت ها, نسخه 32 بيتي ويندوز سون, نسخه Ultimate ویندوز, نسخه آپديت شده ويندوز سون ,
تاریخ : سه شنبه 26 فروردين 1393
بازدید : 1855
نویسنده : گرجی

WinSetupFromUSB

نرم افزاری بسیار عالی برای نصب نسخه های مختلف سیستم عامل ویندوز و لینوکس می باشد. کار با این نرم افزار بسیار ساده است و نیازی به تنظیمات پیشرفته نخواهید داشت. در مرحله اول کافی است حافظه فلش usb خود را به نرم افزار معرفی کنید. توجه کنید که حافظه فلش Usb شما توسط نرم افزار فرمت خواهد شد و اطلاعات آن از بین خواهد رفت ،بنابراین حتماً از اطلاعات درون آن نسخه پشتیبان تهیه کنید. در مرحله بعد فایل iso ویندوز یا لینوکس را به نرم افزار معرفی خواهید کرد و سپس نرم افزار تنظیمات لازم برای bootable شدن و نصب ویندوز یا لینوکس از طریق حافظه usb را انجام خواهد داد. این نرم افزار میتواند ویندوزهای Windows 2000, XP, 2003, Windows Vista, 7, 8 و Server 2008  از را از طریق فلش یو اس بی نصب نماید. تمامی نسخه های ۳۲ بیت و ۶۴ بیت نیز پشتیبانی شده اند. نسخه های مختلف لینوکس نظیر Debian, Ubuntu, Fedora, CentOS نیز توسط نرم افزار پشتیبانی شده اند تا به وسیله آن از روی فلش قابل نصب باشند.

 

WinSetupFromUSB نصب ویندوز از طریق حافظه usb با نرم افزار WinSetupFromUSB 1.3



:: موضوعات مرتبط: نرم افزار , سیستم عامل , ,
:: برچسب‌ها: دانلود نرم افزار WinSetupFromUSB, دانلود نرم افزار نصب ویندوز از روی حافظه فلش, دانلود نرم افزار نصب ویندوز از روی فلش usb, دانلود نرم افزار نصب ویندوز از روی فلش دیسک, دانلود کرک WinSetupFromUSB, نرم افزار نصب لینوکس از روی حافظه فلش usb, نرم افزار نصب لینوکس از روی حافظه یو اس بی, نرم افزار نصب لینوکس از روی فلش usb, نرم افزار نصب لینوکس از روی فلش دیسک ,
تاریخ : سه شنبه 26 فروردين 1393
بازدید : 1819
نویسنده : گرجی

نرم افزاری فوق العاده و در عین حال رایگان برای ساخت حافظه های فلش usb قابل boot می باشد. بنابراین توسط این نرم افزار میتوانید به راحتی انواع سیستم عامل ها،آنتی ویروس های سیستمی و ابزارهای تعمیراتی قابل بوت را از روی حافظه های فلش USB اجرا کنید و بدین ترتیب در مواقع لزوم شما دارای حافظه usb هستید که قادر است سیستم عاملی را اجرا کند. این نرم افزار قادر است انواع سیستم عامل لینوکس و آنتی ویروس های سیستمی نظیر  Acronis Antimalware CD, AVG Rescue CD و… و ابزارهای تعمیراتی نظیر System Rescue CD را کاملاً از روی حافظه usb اجرا کند. همچنین نرم افزار میتواند با دریافت فایل های نصب سیستم عامل های ویندوز ۷ و ۸ و xp و vista نصب آنها را از طریق حافظه usb امکان پذیر نماید. از دیگر قابلیت های نرم افزار ، امکان قراردادن چندین نرم افزار و سیستم عامل قابل بوت در یک حافظه usb است که بدین ترتیب شما میتوانید از یک حافظه usb چندین استفاده را داشته باشید.

 

yumi ساخت حافظه usb راه انداز و بوت YUMI 0.1.1.0



:: موضوعات مرتبط: نرم افزار , سیستم عامل , ,
:: برچسب‌ها: دانلود نرم افزار YUMI, دانلود نرم افزار نصب ویندوز از روی حافظه فلش, ساخت دیسک راه اندازی usb, نرم افزار نصب ویندوز از روی فلش usb, نصب ویندوز, نصب ویندوز از حافظه فلش, نصب ویندوز از روی فلش مموری ,
تاریخ : دو شنبه 25 فروردين 1393
بازدید : 1731
نویسنده : گرجی

ک نرم افزار کوچک اما کاربردی می باشد که در زمینه مدیریت تمامی کانکشن ها و سیستم های مجازی از راه دور می توانید به شما کمک بسیاری نماید. با استفاده از آن می توانید به اضافه کردن، ویرایش، حذف، اشتراک گذاری، دسته بندی و یافتن کانکشن راه دور با سرعت بسیار بالایی بکنید. این نرم افزار با Microsoft Remote Desktop, Terminal Services, VNC, LogMeIn, Team Viewer, Ftp, SSH, Telnet, Dameware, X Window, VMware, Virtual PC, PC Anywhere, Hyper-V, Citrix, Radmin, Microsoft Remote Assistance, Sun Virtual Box و … سازگاری دارد.

 

Remote Desktop Manager Enterprise 9.2.5.0 Final مدیریت ریموت دسکتاپ Remote Desktop Manager Enterprise 9.2.5.0



:: موضوعات مرتبط: نرم افزار , سیستم عامل , ,
:: برچسب‌ها: Remote Desktop Manager, Remote Desktop Manager Enterprise 9 , 2 , 5 , 0, آخرین ورژن Remote Desktop Manager, آموزش کار با سرور مجازی, اتصال به ریموت دسکتاپ, اتصال به سرور مجازی, دانلود برنامه Remote Desktop Manager, دانلود برنامه Remote Desktop Manager Enterprise 9 , 2 , 5 , 0, دانلود نرم افزار, دانلود نرم افزار Remote Desktop Manager, دانلود نرم افزار Remote Desktop Manager Enterprise 9 , 2 , 5 , 0, دانلود نرم افزار برای vps, دانلود نرم افزار مدیریت ریموت دسکتاپ, دانلود نرم افزار مدیریت سرور مجازی, دانلود نرم افزار کار با وی پی اس, دانلود نرم افزار کنترل کامپیوتر از راه دور, دانلود نسخه کرک شده Remote, مدیریت دسکتاپ, مدیریت ریموت دسکتاپ, مدیریت ریموت دسکتاپ Remote Desktop Manager Enterprise 9 , 2 , 5 , 0 ,

صفحه قبل 1 صفحه بعد

آی پی رنک
بروز ترین مرجع دانلود

به نظر شماچه مطالبی توی وبلاگم بذارم؟


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان بسم الله الرحمن الرحیم و آدرس mjghamechi.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1462
بازدید دیروز : 1630
بازدید هفته : 1462
بازدید ماه : 23437
بازدید کل : 660900
تعداد مطالب : 1796
تعداد نظرات : 88
تعداد آنلاین : 2


اشتراک و ارسال مطلب به:
یاهو مسنجر بالاترین فیس بوک دنباله فریندفید ایمیل خوشمزه کلوب تویتر گوگل باز

سئو سایت و وبلاگ

افزایش بازدید واقعی میترا رنک :: اولین و تنها سامانه رسمی افزایش بازدید و رنک وب سایت های پارسی زبان
یاس تم
مرا در یاهو دنبال کنید
محبوب کن - فیس نما

RSS

Powered By
loxblog.Com